SAP Functional HelpDesk Support

SAP Functional HelpDesk Support

Location : 323 United Center Building, Level 39, Unit 3903A-3904A, Silom, Bangrak 10500 Thailand

เปิดรับตัวแหน่ง :: SAP HelpDesk Support

Qualifications

Thai nationality, Male or Female

Bachelor’s or Master’s Degree in Computer science, Information Technology, Business computer, MIS. Or other related fields.

At least 5 years experiences in SAP consulting and support

Experience in any SAP module

SAP Functional Help Desk Support Leading Skill and Manager Level

High skill in team motivation and leadership

Knowledge in IT applications

Basic Network knowledge would be an advantage

Good command of English skill

Good in communication skill , service mind , good team player , problem solving and logical thinking

หากผู้ที่สนใจสามารถสมัครเข้ามาหาได้ที่นี่ สามารถกด APPLY NOW มายังทางบริษัทเพื่อที่จะพิจารณาผู้สนใจโดยเร็ว

เงื่อนไข : การสมัครงานทั้งนี้เพื่อให้เป็นในรูปแบบของการสมัคร เมื่อผู้สมัครทำการกด Apply Now แล้วนั้น ให้ผู้สมัคร
        1. เขียนรายละเอียดดังนี้ เขียน Subject ให้เรียบร้อย เช่น ใส่ชื่อตำแหน่งงานที่สมัคร ระบุว่าส่งมาจากที่ไหน ตัวอย่าง ระบุว่า “ From Website ISS Consulting – สมัครงานตำแหน่ง โปรดระบุ “
        2 .โปรดระบุตำแหน่ง เงินเดือน ที่ต้องการมาใน CV ให้เรียบร้อย แนบเอกสารส่งมาหาบริษัท